Sista dan på helgen!

Godmorgon alla!
Idag är det Söndag och det betyder att imorgon är det
skola igen "/ Dock går jag bara måndag och tisdag denna vecka :)
Men övriga dagar måste man ju plugga!

Idag kanske det blir löpning med mamma.
Hon visste inte igår. Hon hade ont någonstans eller vad det var.
Annars får jag väl springa själv hemma i latorp.
Självklart med Harry Potter i öronen ;P

Nu ska jag äta frukost och försöka komma igång med dagen :)

Hörs!
hugs

Update: Merja ropa precis att det var mat. Så går direkt in på lunch :P

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

du har nog rätt i det du säger! joo.. det är bara bra här med. pillar med lite vardagssysslor och snart ska jag se till att packa väskan. åker tillbaka till göteborg om nån timma.. ikväll blir de nog bara lite film. själv?



2009-09-13 @ 15:39:49
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0