Otäck spruta!

Vaknade imorse av att telefonen hemma ringde.
Hörde mamma svara och kollade på klockan, den var 8.15.
då förstod jag att mamma hade försovit dig :P Det var Agaton fröken
som ringde och frågade om inte Agaton skulle komma till skolan idag :P
Så då kunde jag åka med mamma upp till bussen sen :)

Åkte in till skolan och hade några midre trevliga föreläsningar.
Sitter mest och tänker på annat, och sen så är det så mky vi ska
skriva så då hinner man inte lyssna på vad han säger.
Sen kommer man hem och fattar nada av sina anteckningar.
Bra där!

Missade 522 när jag skulle åka hem "/
14 fick stå och vänta vid slussen. Det skulle åka förbi en jävla båt!
Dessutom öppnade de bron jättetidigt! Vi hade typ hunnit åka över 7 ggr!
Så fick traska runt på stan en stund.

Sen vid halv 6 så åkte jag och Markus in till stan för att vaccinera Keldis.
Vi åkte därifrån 400kr fattigare och ett tack och hej vi ses när hon fyller ett år :P
När vi kom hem däckade jag i sängen och Markus kollade på tv :P

Haha vilken icke händelserik dag!
Och det blir nog inte roligare imorgon :P

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0