Örebrodagen!

Idag var det Örebrodagen.
Det betyder att alla nya studenter går runt på stan och väsnas typ :P
Aa man kan iaf tro det!



Hela grejen går ut på att de olika sektionerna tävlar mot varandra i olika
grenar. Alla utförs på stan och det är full hålligång!
Eftersom jag var på unviersitetet innan så kom jag lite sent så ringde Klara och
mötte upp henne och deltog i tåget som gick genom stan.
Dock var jag inte så taggad, så höll mig lite i bakrunden :P

Anna var sjuk så hon låg hemma i sängen och Klara var också sjuk så vi gick därifrån
ganska tidigt. Vi gick då till la baguette och åt lunch :) Pastasallad med kyckling såklart ;)

Efter det så delade vi på oss, Klara skulle handla mat och jag skulle köpa schamoo till Kelda
och dragkedjor till mammsi. När jag hade fixat allt det så tog jag bussen hem :)

Helt okej stund på stan iaf.
Men attans bananer, jag glömde gå in på banken :P
Får fixa det på måndag eller tisdag!

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0