minneslabb

Idag blev det återigen möte med labbgruppen.
Skrev klart pm:et som ska lämnas in imorgon.
Dock känner jag att jag ej bidragit med så mycket.
Men har lärt mig massa! Dem jag jobbat med har läst på universitetet
ett tag så de kan ju det där med pm.
Jag ser, lyssnar och lär :P

Mellan 14.15-17.00 var det föreläsning.
Guud va seg den var!
Visste inte vart jag skulle ta vägen. Men lyckades hålla mig vaken iaf.
Man såg hur det droppade av folk hela tiden :P

Efter det åkte jag till Biltema och köpte mig en cykelkorg och två cykellås.
Min fina cykel ska INTE bli snodd :P får se hur det går.
Sen blev det Ica Maxi, träffade snyggingen Matilda där :)
Köpte mig två par blommor till mina lila krukor, äppelmos till gröten
och hårfärg och just nu sitter jag med färgen i håret.

HoppasHoppasHoppas att den gröna färgen i mitt hår försvinner!
Håller tummarna!

Nu ska jag ringa min man som tydligen har kommit på hur vi ska lösa allt i höst :)
Förövrigt har vi lämnat intresseanmälan på en lägenhet idag.
Lika bra att börja nu så man inte står där i Januari utan lägenhet :P

hugs

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha ja vad kul att du kom o hälsade på mig :)

2009-09-14 @ 23:30:58
URL: http://matildagustafson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0