Matdags :)

Kom hem från frisören för en stund sen.
Agaton ser nu mera ut som en kille och har en grön/svart tuppkam.
Han är mycket nöjd ;)

Efter frisören så åkte vi hem till Markus en snabbis, hämta lite grejer
jag lämnat där och sen fick Kelda följa med hit :)
Just nu ligger hon och sover i min säng. Sötnöten!

Nu sitter jag och väntar på maten. Spagetti och bacon :)
Efter maten ska jag nog gå på en promenad.
Kan ju inte springa så tät in på maten och väntar jag så blir det mörkt ute "/
Sen fick jag ont  knät sist jag sprang :S Inte bra!
Snart är iaf Lidigöloppet :) Längtar faktiskt!
Måste bara fixa lite musik som jag kan lyssna på när jag springer.
Känns som att Harry Potter inte passar in på ett lopp :P


Måste gå en runda med skrutt också!

hugs

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh gud så söt! :D

2009-09-26 @ 12:31:57
URL: http://joci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0