Irriterande!

Jag stör mig så jävla mycket på folk som inte kan hålla hastigheterna!
Det är helt kört när man ska hem runt 16.00 då alla slutat jobbet.
Jag åker en väg som heter grävevägen när jag ska hem till Latorp,
som ligger en mil utanför Örebro.
Det är en 90-väg även fast de flesta kör i 100.
Men det är några jävlar som har fått försig att det är 80 km/h.
Why?? Dessutom är det helt omöjligt att köra om eftersom man möter
bilar hela tiden!
Det är inte konstigt att folk gör dumma omkörningar!


Håll hastigheterna för i h-----e!
Och det är konstigt att man inte måste göra ett körprov när man
kommer upp i en viss ålder. Det finns ju de som knappt kan gå men
som pråmt ska köra bil!
De är ju en vara för andra!

Det var min lilla åsikt :P

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0