Det gröna håret? Ett minne blott!

Häromdagen så färgade jag håret.
Dels för att jag hade en förjävlig utväxt men också för att försöka
få bort det gröna i mitt hår.
Mitt hår blev som bekant grönt i somras när jag duschade hemma hos
mormor och morfar (de har egen brunn).

Men efter färgningen är mitt (extremt moderna) gröna hår bara ett minne blott :)
Använde mig såklart av Moods färgning. Har alltid använt den!
Både när jag blekt och färgat håret.
Dock har jag slutat blekt håret då det sliter såå mkt på håret och jag trivs bättre
i lite mer guldblond är platinablond.


Trodde jag hade fått fel färg :P
Guldblond? Knappast!



Men det blev det, även fast det inte
syns så bra på kortet.


Mycket nöjd är jag iaf!

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0