090924

Hemma igen :)
Sista föreläsningen på delkurs Ett. Nästa fredag är det tena :S
Håller tummarna för att det ska gå bra!
Och då måste jag plugga så det ska jag göra nu. *jippi*
Detta är fan värre än gymnasiet "/

Hämtade ut mitt vrålåk (cykeln) idag. Så när jag pluggat en stund ska
jag ta den och fara hem till min man :)
Blir nog att kolla på Rallybrudarna ikväll. Fick den på posten igår från Lovefilm.se :)
Var även inne en snabbis hos Klara innan jag åkte hem.
Hon hade nämligen lånat en tältsäng av oss så jag var och hämtade hem den.

Hörs senare!
hugs

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hehe ja två ska jag ha kan ha med dem på jobbet varje dag då jag tar över hunddagiset :) jamen precis! vart har du din hund på dagarna ?

2009-09-24 @ 19:04:33
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Sanna

fin blogg =)

2009-09-24 @ 19:49:38
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0