090912

Betinget är klart! :D
Jippi! Ingen mer psykologi förän imorgon!
Då blir det kap. 3-4 Längtar Inte!

Igårkväll blev det mys med mannen min :)
Vi åt kebab, kollade på tv, åt torkad frukt och drack loka päron :D
Och självklart avslutade jag dagen med att läsa lite i boken medan
Markus spelade något meningslöst spel på datorn :P

Dagen har ägnats åt.. jaa inte mkt!
Låg i sängen och drog mig måånga timmar och när jag väl kom upp
så blev det ut och busa med Kelda.
Tillslut så tog jag mig i kragen och satte mig och pluggade.
Hade bestämt mig för att bli klar med kap 2 och det är jag nu :)

Ikväll ska vi objudna slå till på stort ;)
Vi bearbetar detta på vårat eget sätt :P


Linda och Matilda :) <3

Nu ska jag tvinga ut Markus på en promenad, önska mig lycka till!

hugs


Kommentarer
Postat av: rebecka

det tycker jag du gör rätt i, drog ut min innan idag:) nä det förstår jag det är inte så kul att bo hemma när man har pojkvän och så. sen vill man ha något eget när man är i våran ålder och särskilt vi tjejer:) håller tummen för att du kommer in! idag blir det lugnt, lite god mat och så med familjen:)

2009-09-12 @ 16:18:37
URL: http://keckson.blogg.se/
Postat av: joanna

haha ja det är ju moget. är väl ändå vi som är objudna om ngn? det går bra att bli arga på oss när vi gör saker utan att fråga andra men tycker inte de är så ofta ni frågar oss... tänk efter vilka de oftast är som skriver till alla o vill träffa...

2009-09-13 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0