090910

Torsdag = Ledig!

Strålande väder ute och jag är ledig :)
Kan det bli bättre? :P

Ska ägna dagen åt att plugga, gå en promenad och mysa med Kelda.
Vi jobbar på att få henne att uträtta behov nr 2 ute.
Det är nämligen så att hon glömmer bort det när hon kommer ut,
för då finns det ju massa annat roligt att göra.
Tex. jaga myror :P

Trodde inte att jag skulle komma upp såhär tidigt.
Men klockan 9.05 gick jag upp. Då var det för varmt i rummet och jag
orkade inte somna om :P
Det är skönt att komma upp i tid, då kan man få något gjort liksom :)

Nu ska jag sätta mig med min underbara bok på 650 sidor, och vi ska ha
läst typ Allt till tentan. Gaah jag är körd! Dessutom är ALLT på engelska "/
Dags att börja!

Hörs senare!
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0