Onsdag!

Dagen började med ett Baspass på friskis och svettis :)
Skönt och inte allt för jobbigt.
Lagom jobbigt om man ska träffa folk efter :P

Efter passet så fixade jag mig och begav mig till Java.
Där mötte jag upp Johanna :)
Åt en bakadpotatis och åt en chokladboll!
Som vanligt så försvann tiden och plötsligt hade vi
suttit där i 3½ timme och klockan var 17.00
Så vi sade ajdö och jag gick åter igen mot friskis.

Eftersom jag inte tränade igår så kände jag att jag behövde
köra två pass idag :P
Blev ett Aerobicspass :) Hur kul som helst! Och bästa ledaren!
Lätt att jag kommer fortsätta att gå på det passet!

Sen tog jag bussen hem till mina älsklingar! <3

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0