Godmorgon!

Onsdag!

Idag har jag inga direkta planer.
Kanske blir tacomys ikväll. Men det är inte besämt än.
Får se om tjejerna sms:ar senare :)

Hade först tänkt att åka in och träna klockan 12.15 men jag
orkade inte gå upp ut sängen imorse :P
Eller jo, jag var ute med Kelda vid 7 men efter det var jag död :P
Kanske åker in senare på något annat pass.
Beror ju lite på vad som vankas ikväll :)

Saker att göra idag:

Köra diskmaskinen

Gå på promenad med Kelda

Plugga

Köra tvättmaskinen

Torka golvet i mamma och pappas rum

Förhoppningsvis träna :P (hinner inte, måste åka direkt till Sara när
mamma kommer hem med bilen)



Nu blir det promenad med Kelda :)

Hörs senare!
hugs

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om du vill kan jag lägga till ett par punkter till på den där listan. Som att gräva ner den vackra rosen och pionerna som står på trappan :)

2009-10-07 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0