En såndär söndag!

Idag har jag mest ägnat mig åt pluggning.
Gick väl inte upp allt för tidigt.
Och när jag väl vaknade så låg jag och drog mig i sängen
med Harry Potter i öronen :P Bara några få kapitel kvar nu :)

Nu sitter jag här och väntar på att Markus ska komma och hämta mig.
Han är nämligen ute och övningskör.
Han har uppkörning imorgon! :D Håller alla tummar jag har!

Har även hunnit med en promenad idag :)
Agaton var nämligen på juniorgympa på friskis och svettis och
då passade jag och Markus på att gå en promenad med Kelda i
stadsparken :) Hon tyckte det var väldigt mysigt ;)

Om 45 min börjar Ensam mamma söker :)
Någon mer är jag som ska se?

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0