Studentklänning och studentmössa!


                                      Exakt en månad kvar idag :) Längtar sjuuukt mkt!

                            Dock lite sorligt, har t.ex. den sista moderna klassen på torsdag "/
                                      Kommer sakna Monika och dansklassen så sjukt mkt!

Dåligt bildkvalite "/ Självklart ska den vara vit! Bestämde mig för en väldigt enkel modell tillslut.
                        Då kommer jag kunna använda den fler gånger, t.ex. i Turkiet i sommar :)


Nu ska jag lägga mig och läsa Glamour/Damernas värld :)
Fick förresten mina premier från Glamour idag, fick en sjukt söt parfym.
Lägger in en bild imorgon.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0