Lovely monday!

Äntligen börjar dagen lida mot sitt slut! Har verkligen inte haft någon ork idag "/
Haft en seg dag i skolan, först fick jag tillbaka NkB provet, efter det hade jag
NkA och vi var ute i dammarna och fiskade småkryp. Jag kan säga att jag inte är någon
småkrypstjej direkt :P Efter det hade jag 3h S-block. Men lektionen gick fort och vi
gjorde inte så mkt :P

Nu regnar det ute och jag har ingen lust till något! Vad hände med det fina vädret liksom?


                                Två bilder sen i lördags :)

Nu ska jag läsa i ett häfte som heter "En handbok i konsten att flytta hemifrån"
Vill verkligen flytta NU!

Lägger in dagens barncitat snart oxå :)

Hugs

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

fina bilder!

2009-05-11 @ 17:48:17
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Nina

är väldigt nöjd med theo. det är jag :D han skulle heta theodor från början. men vi kom fram till att han aldrig skulle kallas så ändå. så vi besölöt oss bara för theo. å det kändes super!

2009-05-13 @ 12:18:29
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0