Helgen

Helgen har varit underbart skön med bara massa mys och slöa dagar!
I fredags var jag och Markus som sagt och kollade på en musikal. Den var sjukt bra!
Dock lite lång så man fick lite ont i baken ;P Direkt efter musikalen åkte vi ner
till torpet. Där var redan min mamma, pappa och lillebror :)
På lördan och söndan gjorde vi inget speciellt. Hjälpte till lite i trädgården och
jag och Markus var faktiskt ute och sprang 5 km. Duktiga var vi :) Dock orkade jag
inte riktigt med i hans tempo "/ haha
Råkade oxå ta årets första bad. Doppade dock bara rumpan och ryggen.
Hur detta gick till? Jo jag ramlade ur kanoten när vi skulle lägga i land.
Och jag looovar att markus drog i repet precis när jag ställde mig upp även fast han
säger att han inte gjorde det :P

Mamma har även fixat klart bal- och studentklänningen :)
Kommer blir så himla bra! Balen är ju på onsdag så det är ju faktiskt bara två dagar kvar :D



Mormors lille valp Sixten :)





Så himla mysigt att bara sitta på gungan och tänka :)

Hugs

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Gud så söt lille Sixten är:-)

Ser att du ska på bal.. lycka till med vad du nu ska fira.. jaha ja det var student du ska bli.. fint de.. Ha de/Tjingelong

2009-05-25 @ 23:32:42
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0