En vecka kvar till studenten!!!

Shit vad jag lääängtar! Ska bli så sjukt roligt!
Ikväll är det megamys med övernattning med klassen hemma hos Malin :)
Igår satt jag och lyssande på musikernas lunchkonsert, tårarna bara rann,
dem är så sjukt bra och jag kommer sakna alla!
Kan ju inte säga att det blev bättre när Andrés gick upp och sjöng värsta
fina och sorgsna låten. Åh jag älskar min klass! <3
Men snart ska vi alla spridas åt olika håll och fortsätta våra liv
någonannanstans.

Nu kommer lite bilder från balen.
Och jag kan lova det kommer FLER men har inge mer nu.
Har t.ex. inte dem pappa tagit eftersom jag är hos Markus och sen
tog Josse massa kort som jag ska få :D










Nu ska jag ut och sola :)
Hoppas ni oxå har fint väder!

Hugs

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh vad fin du var på din bal! Tina visade en mobbebild på klänningen men den var ännu finare nu när jag ser den bättre. Tänk nu ligger världen för dina fötter, härligt va! Vad kul att du läser min blogg fresten. Kram

2009-06-11 @ 22:09:36
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0