Paus i pluggandet

som jag skrev i rubriken så har jag tagit en paus från alla författare och konstnärer.
sitter och dricker en hallonsmoothie och äter två digistivekex :)
Tyvärr hade vi ingen vaniljyougert, så fick bli naturell sen tog jag i lite vaniljpulver
och lite fusk socker (något socker mamma har som är mindre kalorier i) och det vart
precis lika gott som vanligt. Så det är ett knep om man bara har naturellyougert hemma.

HItta lite bilder på min kamera som är tagna för några helger sen.
Då när jag va ute med tjejerna och åt. Tänkte dela med mig av två.

      

Ne nu ska jag fortsätta plugga lite och vänta på att min pojke ska komma
och hämta upp mig efter jobbet. Men man vet ju aldrig, planer kan ju ändras.

Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0