loppor?

när jag och Agaton kom hem från träningen så visade han mamma en massa bett
han hade på axeln, och då kom jag på att jag oxå hade fyra bett på min arm, så jag visade dom
för mamma jag med. Och hon sa loppbett, loppor? what? finns dom på riktigt?
Säkert katterna som släpat in, så det var bara att riva ut allt ur min säng och tvätta och vädra.
Anledningen till att både jag och Agaton har bett är för att han sover i min säng när jag sover hos Markus.
Han anser att min säng är mkt skönare än hans eftersom min har fjädring :P

Aja nog om loppor :P Träningen gick bra och just nu sitter jag och väntar på mat!
Är huungriiig!
Efter maten ska jag nog åka hem till Markus :)
Inte för att han är hemma men får väl umgås med mig själv tills han kommer hem.

Nu ska jag packa iordning danskläder till morgondagen :)
Det vankas nämligen dans mellan 8-12 :D

Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0