Kvällsmys

Har suttit nerkrupen i min säng nu ett tag och läst Damerna som kom idag på posten.
Alltid mysigt att krypa ner och läsa lite och glömma allt skolarbete som man egentligen borde göra.
Dagen har innefattat 3½ timme s-block (en lektion som b.la. innefattar histora, svenska a&b, kultur&ide historia,
fimkunskap och samhällskunskap) som gick segt som vanligt. Sen blev det att hämta lillebror på skolan, efter det
har jag väl inte gjort något speciellt.

Om några minuter börjar Sveriges värsta bilförare, det får man ju inte missa.
Så jag och min lillebror ska sätta oss framför tv:snart :)
Snäll som han är så berättade han för mig när vi åkte bil att jag inte va sveriges värsta bilförare.
Det tackar jag för!

Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0