jippi

Magnus och Annika vann let's dance. :) Men jag tror inte att det var med mycket marginal!
Jag tycker att båda var värdiga vinnare och hade inte blivit helt förstörd om inte Magnus
hade vunnit ;) Måste säga att Laila och Tobias shownummer (som jag anser var mer
modernt än show) var sjukt bra! Så himla fin dans och jag skulle inte tacka nej till att
sno koreografin, nu är ju detta tyvärr olagligt :P



Snart ska jag och mamma åka och rida :) Ska bli skönt att komma ut lite!
Men först måste vi vänta in hundarna vi ska vara hundvakt åt i helgen.
En storpudel och en rottweiler, så det blir fullt hus med två hundar och tre
vättskrämda katter. Ja, vi får se hur det går :P

Sen ska mamma slinga mitt hår och kvällen ska spenderas hos min kompis med massa
folk och fest! Bilder kommer imorgon!

Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0