Goodis

Sitter hemma hos min man nu och väntar på godis :)
Han och hans kompis gick ner till Ica för att handla och jag fortsätter med mitt pluggande.
Men jag råkade visst hamna framför datorn, men nu har jag läst de bloggar jag vill
och ska bara avsluta med ett litet inlägg här sen blir det Naturkunskap igen "/

hmm funderar på att åka till min mormor och morfars radhus i Spanien i sommar.
Jag, markus, min kompis maria och hennes pojkvän! Skulle vara sjuuukt härligt.
Håller ni inte med? Eller någon annan som vet vart man ska åka?

Har varit i spanien 6 ggr så kanske borde åka någon annan stanns.
Men skönt med boendet fixat och så!

                
 Bild från spanien, september -08

Aa får se hur det blir. Någonstans ska man väl. Tips??

Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älsk =) du är ju duktig på att blogga :)nya inlägg varje dag ju. älskar dig <33

2009-03-25 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0