fördriva tiden

slutade skolan för 1½ timme sen men sitter kvar på svänhjulet och pluggar
eftersom Markus inte slutar jobbet förän 4.
Dansen gick jättebra, lite rörigt med alla placeringar då det fattas folk :P

Sen fick jag träna lite med killarna som gör en cool grej till Bond låten.
Blev lyft av Andrés och jag säger bara, jävlar va det kändes tryggt!
Behövde inte göra något, han bara lyfte. Men nu har ju Andrés ganska mkt muskler :P
Men häftigt var det eftersom det inte riktigt blir samma sak med tjejerna i klassen,
av någon konstig anledning :P

Nu ska jag fortsätta plugga lite.

Kram Ida


Hittade en bild på Keso (min katt)
som är tagen precis när vi
hade kommit hem med honom :)

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0