besök inatt

igår så berättade Markus att det bodde en orange katt under deras altan.
Men jag har då inte sett den, men igår hade den iaf kommit in i deras hus
och den är sjuukt mysig. vill bara att man ska klappa hela tiden.
Men när den va inne hos dom så va inte jag där, men inatt när jag vakna så hörde jag
något konstigt ljud. Tillslut hörde jag vad det var,det var katten som satt och drog
tassarna mot Markus källarfönster samtidigt som den jama hela tiden.
Stackare, men vi kunde inte släppa in den + att jag va dötrött!
Sen imorse när jag skulle åka till skolan fick jag träffa katten för första gången.
Huuur mysig som helst men han/hon får nog stanna ute "/

Nu ska jag och Agaton snart åka och träna :)

Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0