pyssel

Ska sätta mig och klippa och klistra lite :)
Klipper nämligen ut massa recept och andra saker som är roligt att spara
ur gamla tidingar och klistrar in i en bok jag har.
Började väl med hela projektet för ganska länge sedan, men har inte haft tid
att sätta mig ner med det då jag nästan alltid har haft något skolarbete att göra "/
Men nu har jag inget annat för mig så nu passar det bra efter som vädret inte heller
tillåter sol och bad :(

Klockan är nio och jag har redan hunnit vara i stan. Hade nämligen tandläkartid
klockan åtta. Lagom roligt att gå upp vid 7 på sommarlovet :P
Men men börjar ju jobba på måndag så det är väl bara att vänja sig, fast då behöver
jag dock inte gå upp förän typ åtta :)

Ne nu ska jag sätta mig och klippa lite till :)
Hörs senare, känns som att jag har lite att komma igen här på bloggen :P
Har ju som sagt haft fullt upp den senaste veckan

Hugs

Kommentarer
Postat av: ♥ABSSOLUTARNELAA

jag har varit i skolan :))

haft det jätte kul :dd §

2009-06-11 @ 16:54:34
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: janina

Svar: Har kikat igenom din blogg lite snabbt, och den verkar vara trevlig att läsa. :) Du hamnar under "detta kollar jag:" på min blogg. Jag bugar och bockar för att du slängde in en kommentar och för att du hittade dit till mig. ;) Ja jag har tänkt att gymnasiet nog går fort. Nå, jobbar du nu? Eller blir det bara att ta det lugnt ett tag? Kram

2009-06-11 @ 18:55:36
URL: http://fleratusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0