Midsommardagen

Igår var det midsommarafton och idag mår jag som man ska må dagen efter
alltså helt okej :P Mådde väl inte jättebra när jag vakna men efter lite vatten
och kebabrulle så mår jag bra :)

Gårdagen var mycket lyckad!
Började hemma hos mig med massa folk sen styrde vi in mot stan och en krog som
heter Stället. Där dansade vi och hade roligt till 1, då gick jag och Markus och åt pizza :)
Fööör gott!
Sen tog vi halv 2 bussen hem och va somnade typ innan vi var hemma :P
Jag var så sjukt trött! Ändå vaknade vi klockan halv 11 idag så har faktiskt inte sovit bort
hela dan :)

Idag har vi städat och fixat lite här hemma, men mest bara degat framför tv:n
Det ska man göra dagen efter midsommar!

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0