P.s. I love you

Innan jag går och lägger mig vill jag tipsa om en helt underbar bok, p.s. I love you!
Måste vara en av dem bästa böcker jag läst! Kunde verkligen inte lägga ifrån mig boken
och eftersom jag inte hade med någon mer bok till Turkiet så började jag om när jag
hade läst ut den så jag har läst den 1½ gång.

Den är  sjukt sorlig men ändå så himla rolig. Skrattade rakt ut flera gånger.
Och jag har nu sett filmen och den var en stoor besvikelse!
Den var inte alls lika bra som boken och jag förstod knappt att det var samma story,
det var helt olika händelser och jag måste säga att boken var såå mkt bättre!

Så har ni inte läst den, läs den!


Nu ska jag sova!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0