Krångelpelle

Det är ett namn som man kan sätta på min katt om vi ska prata om natten.
Vet inte hur många gånger jag var uppe och antingen släppte in honom i sovrummet
eller släppte ut honom. Och mellan varje gång kanske det var 2 timmar.
Det var som att han liksom tröttnade på rummen :P

Så inatt ska jag försöka sova med sovrummsdörren öppen.
Måste dock ta ner mormor och morfars tickande klocka ute i vardagsrummet,
för hör jag den ticka så kan jag absolut inte sova!
Ljuset får jag väl försöka klara, för inte tänker jag springa upp flera gånger inatt igen!

Men sen när jag vaknade imorse så kunde jag inte vara arg på min sötnos.
För när jag vänder på mig i sängen så ligger han bakom mig precis likadant som jag.
Med huvudet på kudden och kroppen under täcket :)
Det var så gulligt att jag var tvungen att ta ett kort :P


Här har han dock lyft upp huvudet, min myskisse :)

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0