Hjärnan på fel plats

kollade på körkortet och insåg att det var visst inte förän imorgon
jag har haft det i ett år, det betyder oxå att jag väntar med tvättningen av bilen :P

Jobbet gick bra förutom att våran blandmaskin fick lite fnatt och spruta lila
färg utanför burken, så ett tag var typ allt lila :p men whata heck lila är fint :)

Efter jobbet så har jag suttit vid datorn och fixat nödvändiga och väldigt mycket
mindre nödvändiga saker :P Men nu ska jag i alla fall få tummen ur röven och beställa
en ny adapter till min datorn eftersom det är glapp i den jag har.
Det tar verkligen emot att köpa en sån skitsak för typ 600 spänn!
Men får fan krupp på sladdjäveln, måste alltid ha något tungt stå på sladden så att datorn
laddar "/ Har haft det så i snart ett halvår så det kanske är dags att få tummen ur röven som sagt
och köpa en ny :P

Hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0