hektiskt dag!

Tisdag = lugn dag på jobbet.
Tjii fick vi! Det har varit full rulle hela dagen och jag har knappt hunnit sitta ner.
var väl lite lugnt runt lunch och det var väl tur eftersom vi bara var två då.
Men det är kul när det är mycket att göra. Dagarna går mycket fortare då och
då blir det fortare helg :)
Men idag har vi att göra ända till stägningsdags. Kom inte iväg från jobbet förän
vi 18.20.

Nu håller jag på att ladda min kamera nu så att jag kan lägga in lite bilder senare.
För nu ska jag faktiskt kolla på Paris Hiltons new bff. Dock vet jag vem som vinner för
sökte man på paris new bff på google så kom det såklart fram.
Men jag ska inte säga något, så dum är jag inte!



Vi hörs om en timme :)

hugs


Kommentarer
Postat av: bella

ja min dag har vart hur har din vart ?

2009-07-28 @ 20:32:43
URL: http://isabellablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

aah d gör det :P

2009-07-28 @ 20:42:01
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: vilken tur du har ;) vad fick du då? =)

2009-07-28 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0