Happy!

Helgen har varit helt underbar!
I fredags så kom Markus till töreboda med tåget så plockade upp honom
efter jobbet så åkte vi och köpte godis och chips sen åkte vi vidare hem
till mormor och morfar :)

Sen har väl hela helgen bestått av mys, tv och ännu mera mys :)
Jobbade igår oxå men bara till 13.00. så han ju träffas mycket då med!

Sen åkte vi även upp till torpet och hämtade Keso (min katt) som ska bo
här under nästa vecka. Stackaren han är vättskrämd för mormor och morfars
hund :P

Men idag så åkte Markus hem med mamma igen "/
Han ska ju jobba imorgon och jag likaså.
Men ska hem nästa helg så då träffas vi igen :)

Tråkigt nog verkade allt roligt hända denna helg, utgång på frimis med alla
tjejerna och idag hade Emilie sminkparty. jaja hoppas det blir fler gånger :)


Mina fina bokstäver som jag fått av Markus, och även halsbandet som hänger på E.et :)<3

Hugs

Kommentarer
Postat av: peyton

vet du vart han har köpt bokstäverna? :)

2009-07-28 @ 09:33:08
URL: http://vi.blogsite.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0