felbokning

Igår skulle jag och Markus gått på Harry Potter men när jag tar upp biljetterna och ska
åka hem till mig så ser jag att det står sön 19/7 så hade råkat boka fel dag.
Jaja får bli bio idag istället. Vi gjorde i alla fall en jättegod middag men efterrätt.
Bilder kommer, men dem är fortfarande på kameran.

Istället så spenderades kvällen hemma hos mig med Matilda, Kristoffer, Sandra och Loffe :)
Var väldigt roligt att träffa lite folk här hemma och få prata av sig lite :P
Blev endel kors i taket under kvällen ;)
När dem började röra sig hemåt så åkte jag och Markus hem till honom och började kolla
på Benjamin Button :) Mkt bra film. Vi har dock inte sett klart den. Ska väl göra det snart men
min sovande man måste vakna först.

Idag blir det alltså Marieberg (jag behöver en ny kalender) och sen Harry Potter :)

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0