Dagens motion

När jag satt i bilen påväg hem från jobbet så bestämde jag mig för att
jag skulle ut och springa när jag kom hem. Så även fast det regna ute
så bytte jag direkt om till träningskläder när jag kom innanför dörren så
jag inte han ändra mig. Sprang ungefär 4 km.

Och en sak är säker! Jag är grymt mkt sämre kondition än vad jag trodde.
Hur i hela friden ska jag orka springa lidingöloppet (10 km) om sådär 2 månader.
Säger ju bara en sak, jag måste träna!

Men va fan trodde jag, att det bara var att springa? Jag är ju som sagt inte 14 längre :P

Hugs

Kommentarer
Postat av: therese

okej härligt, jag hart varit med min kompis & fikat.

kram

2009-07-23 @ 21:29:55
URL: http://thereselyckman.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Lidingöloppet har jag faktiskt gjort. Fast med stavgång =P



Ha en fortsatt bra kväll!



Kram kram!!:)

2009-07-23 @ 21:40:51
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0