Vi jobbar på det!

Merja kom precis ner och sa att hon hade hittat två små bajskorvar brevid hennes säng :P
Kelda måste ha varit där imorse och lämat lite spår.

Händer några olyckor per dag, men vi jobbar på att få henne rumsren.
Men det är inte lätt. Men som sagt det är bara att bära ut henne om hon
gör sina behov inne. Men det går faktiskt ganska bra.
Hon är iaf inte rädd för att kissa och bajsa ute :)

När vi var hemma hos mig så kom Maria och Fredrika förbi och kollade på sötisen :)
Och de tyckte som alla andra att hon var sjukt söt. Och de sa även att hon var mindre
än de trott. Hon ser tydligen större ut på bilderna än vad hon egentligen är.
Men hon är väl ungerfär lika lång som min fot, och jag har ingen stor :P har storlek 35/36 ;P

Nu blir det tv och mys med mina älsklingar! <3

hugs

Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

Det låter bra det! :D

2009-08-19 @ 21:45:00
URL: http://misslarssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bra : )

vad gör du? :)

2009-08-20 @ 07:14:33
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Nu får du väl skärpa dig med de och dem! Byt ut mot hon och henne så ser du hur knäppt det blir. T.ex. . "Och henne sa även att hon var mindre

än henne trott." Det ska vara DE på båda ställena!

kram

2009-08-20 @ 09:53:03
Postat av: Ida

sv: jag orkar inte tänka på det hela tiden. Ibland går inte ens att tänka så!

2009-08-20 @ 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0