Morgonrutiner

Nu är vi vakna här i Vintrosa.
Var ute nyss och Kelda var duktig och både kissa och bajsa :)
haha tänkt om någon sa duktig flicka varje gång jag gjorde det :P
Tyvärr blir det nog inte så mycket utetid idag. Det är dåligt väder, regnet hänger
i luften och det är ganska kallt.

Lillatussan har även kommit på att det inte finns några syskon som kan äta upp maten.
Dem första dagarna åt hon upp allt och åt ganska fort. Nu äter hon bara up typ hälften.
Men det är helt normalt.
Det roliga är att om jag och markus går och låtsas äter ur hennes skål så kommer hon fram och ska äta :P
De är roliga de små liven ;)

Nu ligger hon i mitt knä och sover och jag ska kolla bloggar :)

hugs

Kommentarer
Postat av: rebecka

tack:) jag hoppas jag lyckas..

2009-08-21 @ 10:34:07
URL: http://keckson.blogg.se/
Postat av: emelie♥

fin blogg :D

2009-08-21 @ 15:05:38
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0