GratisBio.se

jag vet att jag har tjatat hur många gånger som helst om den här sidan, men jag älskar den verkligen :) 


jag menar, vem vill inte ha gratis presentkort? :) JAG VILL!
om du inte är medlem i gratisbio.se så borde du bli det på en gång.. det kostar heller ingenting :) utan du kan tjäna ihop till presentkorten helt gratis.
Det gratisbio går ut på är att man ska samla poäng genom att tex - värva personer, besöka hemsidor, vara med i tävlingar, handla och bli medlem på olika sidor ;]
man kan även göra som jag - skriva om gratisbio 1 gång/ vecka och man kan då få mellan 20 - 1000 poäng :)
och samtidigt är man med och tävlar om 500 kr på nelly.com! (: bra va? 



allt jag har gjort på gratisbio har varit helt gratis och jag har själv samlat ihop 250 poäng på bara en vecka :)
blir du medlem på gratisbio så får du redan 50 poäng från början. Men blir du medlem genom mig så får du hela 75 poäng (: när du har samlat ihop 200 poäng så kan du skicka efter ett presenkort på 50 kr som sedan kommer hem i din brevlåda (: hur enkelt som helst! :D
så klicka på LÄNKEN och bli medlem nu! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0