Godmorgon!

Det blev en tidig morgon idag pga att det regna.
Hade lovat mamma att jag kunde köra henne till bussen ifall det regna och det gör det helt klart.
När jag kom hem igen strax efter 7 så la jag mig i sängen för att läsa lite, men orkade inte så
många sidor utan la ifrån mig boken och somnade om en stund.
Nu har jag precis kommit ur duschen och jag ska börja göra iodning mig.
Har lite bråttom ser jag, ska åka om en halvtimme. Men det klarar jag nog :)

Som sagt så blir det massa to dos på stan idag så kommer inte hem förän i eftermiddag.
Hoppas vädret blir bättre under dan, för det regnar inte lite just nu "/

Men vi hörs senare idag :)
hugs

Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

Godmorgon!

Sovit gott?

2009-08-26 @ 09:40:38
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Freddie

hoppas allt är bra!

2009-08-26 @ 12:42:57
URL: http://freddiegigh.blogg.se/
Postat av: natali

hahah, men de ba för att jag måste söka saker på internet (a)

2009-08-26 @ 15:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0