Gårdagen

Igår åkte jag som sagt in till stan och lunchade med Johanna :)
Så himla roligt att träffa henne! Har inte träffat henne på väldigt länge och
vi hade Mycket att prata om!
Jag och Johanna gick i samma klass på KarlJohan (4-9) och hon är den enda
som inte fortsatte på estet som jag som jag har kontakt med.
Och jag är så himla glad att vi faktiskt har det! Hon betyder väldigt mycket även fast
vi inte ses så ofta. Men vi har alltid lika mycket att prata om!

Mötte upp henne vid 13.20 och då gick vi till la baguette och åt pastasallad.
Träffade Madde och Bella, så pratat lite med dem :) Bestämde även med Madde
att vi ska ses imorgon :)<3
Sen kollade jag på klockan och det var plötsligt 17.15.
Så det vart lite bråttom eftersom jag bara lagt i parkeringspengar till 16.50 "/
Men skyndade mig att köpa vax till Markus och gick till bilen och som tur var så hade jag inte
fått några parkeringsböter :)

Sen var jag hemma en stund, åt och fixade lite hemma.
Sen blev det hem till Markus och mysa :)
Kollade på Extreme home makover och Rumos has it :)
Sen vart det sängen och sova.

hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0