Fredag!

Happy Friday!
Sitter här och snorar :( Vill inte bli sjuk!

Har ägnat dagen åt att kolla på film, mysa med Kelda, läsa bloggar,
leta efter begagnade böcker och aktiverat mitt stundentforum :)

När jag vaknade la jag mig och kollade på Marley and Me.
En riktigt bra film faktisk! Grät som en barn i slutet! Det var så hemskt "/
Vet ju hur det är.

Efter det har jag suttit vid datorn och kollat runt.
Har hittat lite böcker och så :)
Har ju inga lektioner förän på tisdag då hinner kanske fixa böcker :)
Aa gratis är det ju inte :P

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Om jag kunde drömma.
Första boken i Twilightserien :)
Är lite efter, jag VET! :P


Snart kommer älsk hem från jobbet :) <3

hörs senare!
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0