En trött Ida!

Sitter på jobbet och har precis tryckt i mig en bit smörgåstårta :)
Mycket god måste jag säga! Det är Eva på jobbet som gjort den.
Hennes man fyllde nämligen 50 år igår och då fick dem en bit över som jag fick :)

Varorna kom sent så det finns massa kvar att plocka när jag kommer tillbaka.

Både bra och dåligt.
Bra för då går ju tiden fort men dåligt för jag är trött och vill helst bara sitta ner.
Känns som att en säng inte skulle sitta helt fel ;)

Men nu är det bara 3 dagar kvar på jobbet :)
Sen blir det massa roligheter: Mammas 40 årsfest, Liseberg, Ullared,
Valpköp och sen 2 veckor leeedigt innan skolan börjar!
Har ju lite roligt att se fram emot iaf :D

Hörs senare!
hugs


Kommentarer
Postat av: maria

du glömde mitt 20 års kalas!

2009-08-13 @ 17:40:28
URL: http://mmercedes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0