Det ska va gött och leva!

Dagen har gått fort och solen skiner ute :)
Vad mer kan man begära?
Min uppgift efter lunchen är att sortera papper och att åka till tippen.
Helt okej, då har man iaf något att göra!

I Söndags hade jag besöksrekord :)
Över hundra besökare och jag var nöjd :P
Men söndagar är väl sån klassisk data och pluggdag ;P

Sitter och lyssnar på radion och de pratar om hon 19 åringen som hittades
mördad för några dagarsen. Nu pratar de om att det är en släkting som
ligger mordet. 
Ursh! Det är hemsk! Hon var lika gammal som jag och hade likt som jag precis
tagit studenten. Hon hade ju hela livet framför sig!
Hur fan kan man ta livet av någon? Det är helt obegripligt för mig!
Man KAN INTE vara frisk om man gör något sådan!

Annika här på jobbet köper aftonbladet och expressen varje dag och det har hänt många
otäcka mord och mordförök i sommar.
Kan inte förstå att sånt faktiskt händer! Men tragiskt nog gör det det.
 
Ne ursh! Hoppas de får tag i mördaren iaf!

Nu blir det tippen.
Hörs senare!
hugs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0