Alla måsten.

Idag har jag städat mitt rum.
Eftersom jag inte sovit hemma på hela sommaren så har jag bara dumpat in
grejer där när jag varit hemma i Örebro på helgerna. Så högarna växte och
nu fick det vara nog :P Kunde ju inte vara där inne.

Så idag har jag sorterat fakturor, lönepapper, tidningar och massa annat!

Men nu är det ganska fint :) Måste dock fixa det sista imorgon.

Sen har jag maaasssa andra grejer jag ska hinna göra innan skolan börjar.
Ska måla ramar, fixa med kort, sätta upp krokar och hyllor på rummet och listan kan göras lång :P
Men ska försöka börja imorgon med att sätta in alla kort jag framkallat.
Har som sagt en del att pyssla med, samtidigt som jag ska ta hand om lilla Kelda :)

hugs


Kommentarer
Postat av: emelie

haha va?

ja jag vet jag hade tagit det förut idag ;d

2009-08-19 @ 20:19:32
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0