090825

Dagen började som sagt med att jag kollade på tv hemma hos Markus.
Vid 12.30 tog jag och Kelda bussen hem till Latorp.
Väl hemma la jag mig i sängen för att läsa bok :)
Dock blev inte friden länge då jag kände att jag började få migrän (flimmer för ögonen) :(
Så jag fick lägga ifrån mig sängen och vila en stund. Ja en stund vart i alla fall flera timmar
och jag vaknde av att alla i familjen förutom mamma hade kommit hem.
Hade fortfarande jobbig huvudvärk men den har jag lärt mig att leva med.

Nu ikväll har jag legat i sängen och läst i boken som jag började med tidigare.
Det är en ungdomsbok som heter Glöm mig inte av Anne Cassidy.
Var bara tvungen att läsa den även fast det är en ungdomsbok för jag har nämligen läst
hennes första bok, och den var sjukt bra! Och denna verkar också vara en riktig toppen bok :)
Älskar bra böcker! Så himla rogivande att lägga sig i sängen och bara försvinna in i en annan värld!

Kommer med en recension senare :)
Kan även skriva om hennes förra bok då.

Nu vaknas det smulpaj med äpple i och efter det ska jag nog få hjälp av pappa
att få upp tavellistor (som borde ha kommit upp för ca ett år sen :P)

Hörs senare
hugs

Kommentarer
Postat av: Denise

Äppelsmulpaj! Det är så underbart:)



Är förresten nominerad till veckans blogg, vore himla snällt om du ville rösta på mig. Jag är nr 6. Tack på förhand!



http://missdina.blogg.se/2009/august/nominerade-bloggar-infor-veckans-blogg.html#comment

2009-08-25 @ 21:25:45
URL: http://sayglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0