roomfix

Igår innan alla gästerna kom så städade jag mitt rum.
Och plötsligt kom jag på att pappa var hemma och kunde hjälpa mig att
sätta upp mina tavellistor, speglen och lite krokar :)
Visst jag skulle säkert klara det själv, men bäst att pappa gör det,
då kan man inte få något skit för det :P Det är ju inte bra att borra för
många hål i väggen :P
Och jag kan säga att det var på tiden :P
Flyttade in i mitt rum för typ 3 årsen och har haft nästan alla grejer sen dess.
Kanske lite onödigt att sätta upp allt eftersom jag ska flytta om några månader.
Men det tyckte inte jag :P ;)

Foto nr1. Kinamuren, nr2. Maria och Andrés, nr3. Markus, nr 4 Jag och Maria
Jag har tagit alla bilderna :)


Nu är det inte så tomt över sängen :)

Nu behöver inte alla halsdukar och väskor hänga över spegeln och
stolen :P Dock behöver spegeln putsas ser jag ;P


Mycket nöjd med resultatet i alla fall :)

hugs

Kommentarer
Postat av: ღ MissCM

sv: hehe, du kommenterade till min testblogg? :P men tack iaf :)

2009-09-20 @ 22:50:48
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0