Promenad.. Check!

Efter en mysig promenad med Matilda så blev det lite tv för min del.
Gick en dokumtär om nyfödda på Kultur/Barnkanalen som jag fastnade
framför. Grät även en skvätt. Det var nämligen en lite bebis som var tre
månader förtidigt född som inte klarade sig "/
Har ju en kusin som är tre månader förtidigt född. Som tur var klarade han
sig bra och har inga men av det. Iaf inte vad jag vet.
Hans lillasyster, alltså också min andra kusin är två månader förtidigt född.
Så när min faster blev gravid med sitt tredje barn var hon beredd på en tidig
födsel. Haha så blev det inte, hon gick över tiden med två veckor.
Fatta vilken baotabebis det blev :P

Nu Måste jag plugga!
Börjar 12.15 imorgon så behöver inte gå upp så tidigt :)

Hörs eventuellt senare.
Om inte. sov så gott!
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0