Godmorgon!

Tisdag = sista skoldagen denhär veckan :) *jippi*

Idag börjar jag klockan 12.15 så gick precis upp.
Eller var uppe en sväng vid sju för att få upp min lillebror
och fixa frukost åt honom. Tur att han är så stor så han fixar
allt annat själv nu. Så var väl vaken 15 minuter sen ropade sängen!

Nu ska jag fixa håret och sminka mig.
Välja kläder är nog också bra, tror inte att de uppskattar att jag kommer
i det jag har på mig just nu :P

Slutar klockan 16.00 och då är det bara att bege sig hemåt för att laga mat.
Liiite bråttom har jag dock eftersom Agaton ska iväg på orientering vid 17.30.
Och jag måste handla det vi ska äta.
Men det löser sig nog. Maten tar ju inte så lång tid att göra (tonfisk sallad)

måste ila, hörs senare!
hugs

Kommentarer
Postat av: chasmine

haha jaoo tråkigt att allt unikt är så dyrt =,/

kram!

2009-09-15 @ 12:46:49
URL: http://takealook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0