Fredag!

Åhh äntligen fredag :)
Som betyder att jag inteh har någon skola och att jag senare idag
ska åka till Sthlm :) Väntar bara på att mamma och Lotta ska sluta
jobben. Men det är väl bra att vi ska åka senare.
Jag har nämligen massa plugg kvar att göra och jag vill ha med mig
alla renskrivna anteckningar till sthlm! Så det är bara att kämpa på!

Markus ligger och sover som en stock i sängen och Kelda busar med
Lisebergskaninen här brevid mig.
Jag skulle så mycket helldre göra något av det de gör istllet för kapitel
11, Motivation och Känslor.

Aja, det är lika bra att börja.
Naaw nu kröp Kelda upp i mitt knä :)

hörs senare!
hugs

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: Två tjejer som jag känt sedan jag gick i åttan :) men nu ska den ena sluta och då vill inte den andra fortsätta själv så jag får företaget helt gratis ( skulle kostat mig 150 000 :- egentligen ) så 1:a julia nästa år tar jag över :) jaha okej men det är ju jätte bra :) är hon busig då eller är hon en soffpotatis ? :P

2009-09-25 @ 17:28:19
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Denise

SV: Ja precis, älska fredagar! :D

2009-09-25 @ 23:55:30
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0