Teater med släkten!

Nu ikväll var jag på teater med min familj, min mosters familj,
mormor och morfar :)

Vi var i Lerbäck och kollade på Morden på Lukas Hejde.
Det är en deckare, och innan upplösningen får publiken gissa
vem som är mördaren.
3 i vårat sällskap lyckades gissa rätt.
Dock inte jag :P



Vi var där för att fira att min mormor och morfar varit gifta i 40 år.
En jävla bedrift måste jag säga :P

Nu blir det natten för min del.
Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och plugga.
Blev inte mycket av den varan idag "/ Så ännu mer att göra imorgon.

Godnatt!
hugs

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Autosvar: Hej. Nu har jag just bekräftat min bloggpaus.. En kort förklaring har klåpats ihop inne hos mig. Men: På återseende.



Anledningen till att du har fått detta meddelande är att vi tidigare har haft kontakt via min blogg.

2009-10-18 @ 15:20:23
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0