nagelfix och annat viktigt

Att ha rena och snygga händer och naglar är verkligen A och O för mig!
Jag kan verkligen ta avstånd från folk när jag ser att den inte sköter sina naglar.
Man behöver inte gå till någon som fixar dem, det räcker med att man filar dem,
tar bort skiten under naglarna och målar på ett genomskintligt nagellack!
Det gör så himla mycket med ett nagellack på naglarna!

Sen kan man ju måla dem i någon rolig färg om man vill det.
Idag körde jag på fransk manikyr. Något som jag tycker är väldigt fräsht!



Det behöver inte vara så komplicerat men för gudsskull glöm inte händer och naglar!

hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: ja sånt är bra när man ska flytta hemifrån :) börjar tvåan nu tillhösten så har två år kvar tyvärr, hehe :p snygga naglar! =)

2009-07-28 @ 22:18:01
Postat av: katrin

franskt funkar i alla lägen :D riktigt snyggt blev det!

2009-07-29 @ 02:37:28
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Håller helt me dej=) Dö fina!! Puss!

2009-07-29 @ 08:12:56
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0