första repdagen

jaa då va första dagen avklarad :)
Va på svänghjulet klockan halv 9 imorse och på en timme så lärde
jag mig hela dansen till Do you only wanna dance, för dom behöver
en reserv på den, så ja det va bara att lära sig den.
Men det gick bra och det var en jätterolig dans :) Men det är ju inte säkert
att jag kommer då dansa den på föreställningarna.

Imorgon ska man vara på hjalmarbergman klockan 8. jag kommer döö!
Men men, måste vara där för jag håller i uppvärmningen för dansarna.

Idag har jag även fixat för i höst, så har nu sökt socionomutbildningen i Karlstad
till hösten och även en friståendekurs här i Örebro ifall jag inte kommer in
i Karlstad. Men får se hur det blir :) Spännande att flytta om det blir fallet.

Nu ska jag åka till Markus (som inte är lika positiv till flytt) och kolla på andra avenyn
och bara slöa! Han ska även få den fina äran att smörja min rygg med B.U.S

Kram Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0